maanantai 10. syyskuuta 2012

Popot



Olen vannoutunut tennarityttö. Valkoiset ja mustat Converset on ollut luottokenkinä niin hiekkalaatikolla kuin kaupungillakin. Tennarit on ihan parhaat! Niiden kanssa voi mennä melkeimpä minne vaan. Kankaisilla tossuilla ei kuitenkaan suomen pakkasten ja hankien keskellä pärjää. Kovin hyvin ainakaan.

Mutta nytpä on tuleva talvi pelastettu! Postilaatikkoon ilmestyi Kookengän mainos ja pikapikaa kipitin ostoksille. Nämä oli vaan saatava! Ja ne on just sitä mitä halusinkin...Aitoa nahkaa ja lämmin vuori. Ja kukkarollekkin hinta oli ihan sopuisa.
Jes, jes!

Oi että, melkein vois jo toivoa että saisi nämä jalkaan...

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. 79,90...alle 80e:) Talvikengiksi aika edulliset! Ja kivat ;)

      Poista
  2. Löysin blogisi ja luin läpi. Kiva! :) Nuo kengät kelpaisi minullekin. Mitähän maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, tosi kiva kun löysit tänne! Tervetuloa toitekkin ;) 79,90 oli hintalapussa...

      Poista
  3. Muakin hinta kiinnostais ;) Oon nyt pari viikkoa aina kaupoilla käydessäni sovitellut Conversen vastaavia, mutta en oo raaskinut sijoittaa, kun ei ne mun jalkaan tunnu täydelliseltä :-/ Yhdet suosikit olis (en muista merkkiä) mut ne taas on ihan kesämallia, nahkaiset kuitenkin. Nuo sun näyttää nyt tosi, tosi kivoilta! Mut ehkä tätä samistelua pitää vähän yrittää rajoittaa. Jos otan sen kesämallin (kun talvikengät mulla oikeesti on ennestään) niin tiietään ainakin ite että ne on sisältä erilaiset ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 79,70. Talvikengistä ihan kohtuullinen hinta, I think. Ne Converset ei iskeny kunnolla muhunkaan. Mutta noi on tosi hyvät ainakin mun jalkaan ja silmään! Ois kyllä kiva saada myös ne kesämallit, mutta ehkä nyt maltan...tai sit jos alesta joskus löytyis :) Eikä mua samistelut haittaa! :)

      Poista
  4. Hienot, vastaavanlaiset löysin Venetsiasta mutta jätin sinne sillä laukussa ei ollut tilaa. Toiset löytyi Bianco Footwearista, mutta niissä ei tainnut olla vuorta. Nuo kelpais munkin jalkaan.

    VastaaPoista
  5. Kiits, mäkin tykkään!

    Nyt sit vaan kipin kapin Kookenkään ;) Jännä kun jostain vaatteista taikka kengistä tulee heti fiilis, että noi on mun vaikkei oo edes kokeillu tai nähny livenä. Näiden kanssa mulla kävi just niin... En mä sit muita kenkiä enää nähnykkään kun kiikari osui hyllyn perällä näihin. Ja on hyvät!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit!