torstai 18. lokakuuta 2012

Kiitos!



Tälläiset tunnustukset lämmittävät mieltä todenteolla! Sain tämän Post It- lapun kolmelta blogilta ja olen niistä jokaisesta todella otettu! Kiitos ihan tosi paljon teille kaikille!

Pirpananunelmia blogin Jessika
Aika kivoja! blogin Katariina ja Anniina




Tämän tunnustuksen säännöt ovat:
1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, jolta sait sen. 
2. Anna tunnustus viidelle (5) suosikkiblogillesi ja kerro heille siitä. 
3. Kopioi Post it -lapun kuva ja liitä blogiisi. 
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain Post it -lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin. 

Mulla on ihan tosi paljon lempiblogeja, joiden päivityksiä odotan innolla ja joiden kauniit kuvat ja -sanat jäävät mieleen. Niimpä onkin vaikea listata vain viittä blogia, joten kaikki mun tuossa sivubannerissa olevat saavat tämän tunnustuksen! :) Osa näistä blogeista on "vanhoja tuttuja" eli olen seurannut niitä jo niiden alkutaipaleelta saakka. Joukossa on myös paljon minulle uusia blogeja. Näistä kaikista löytyy paljon lukemista, inspiraatiota sekä hyvää mieltä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!